گل پسر

چهارشنبه 23فروردین 91

1391/1/23 18:17
نویسنده : مامان
47 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم.. هزار تا سلام..ماچ

این هفته مرخصی گرفته بودم تا فرصت بیشتری واسه استراحت داشته باشیم ولی برعکس شد.. از چهارشنبه تا ظهر یکشنبه ، به آزمایشگاه و دکتر رفتن گذشت.. آخه توی نتیجه ی آزمایش روز چهارشنبه، قند خونم بالا بود و آهن بدنم خیلی کم.. روز شنبه آزمایش چهار مرحله ای دادم و قرار شد حدود یه ماه رژیم غذایی رو بیشتر رعایت کنم و دوباره آزمایش بدم.. این موضوع خیلی نگرانم کرده، دعا می کنم به خیر بگذره.. البته حواسم به رژیم غذایی هست و پرهیز می کنم.

دوشنبه(21 فروردین)، متاسفانه خاله م فوت شد (مادربزرگ مهیلا) .. خیلی ناراحت شدم.. خانم خنده رو ، دوستداشتنی و خیلی مهربونی بود.. خدا رحمتش کنه..

دیشب برگشتیم خونه که داداشی ها تنها نباشن.. ولی الان دوباره داریم میریم واسه مراسم روز سوم..

راستی ؛ روز شنبه (19 فروردین)، توی فاصله ی آزمایش دادن ها، چند تا کادو کوچولو برات گرفتم:

تشک بازی:

تشک بازی

دماسنج:

دماسنج

لیف:

لیف

سرویس 5 تکه غذاخوری:

غذاخوری

خیلی دوستت دارم عزیز دلم.. مواظب خودت باش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد