گل پسر

چهارشنبه 16 فروردین 91

1391/1/16 16:29
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر دوست داشتنی من!ماچ

امروز باباجون مرخصی گرفت و صبح زود واسه آزمایش قند بارداری رفتیم آزمایشگاه، بعد از اونجا رفتم پیش دکتر .. باباجون هم رفت واسه کارهای بیمه ی ماشین.. تا دفترچه ی بیمه درمانی ام رو عوض کردم و یه سر به اداره و کلینیک فرهنگیان زدم؛ دیگه ظهر شد و دوتایی خسته برگشتیم خونه..

راستی، دیشب که رفته بودیم بیرون، از داروخانه ی چهارراه فرهنگ، یه سری وسایل برای تو و خودمخریدم. که اینجا عکس وسایل رو برای خاله جون ها میذارم. (قیمتش زیاد نشد، جمعش شد 43 هزار تومان) :

پد سینه - ناخن گیر - فین گیر - زنجیر پستونک - پستونک:

وسایل بهداشتی

محافظ کهنه - کرم سوختگی - شیردوش - لاستیکی - صابون - مسواک نی نی:

وسایل بهداشتی

شامپو بدن - پودر بچه - شیشه - شامپو - دستمال مرطوب:

وسایل بهداشتی

داداشی ها نمی دونستن بعضی از اینها واسه ی چیه. وقتی پرسیدن، بهشون گفتم ... کلی خندیدیم.

فدات بشم عزیز دلم!!

خیلی دوستت داریم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد