گل پسر

20 ماهگی

1392/11/19 22:16
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه بیست بهمن نود و دو:

 

 

11111

ســلام ســاتیار جــــونم  ماچ

 

 

بیــست ماهه شدی پسر..هوراهوراهورا

خیلی خوشحالم..1

 

هــــــــــــــــــــــــــــــورااااااااااااااااااااااا

 

1

 

مبـــــارک.. مبـــــارک .. مبــــارک

 

خیلی خیلی مبارک باشه عزیزدلم..ماچ

 

 1

1

 

 امشب، وقتی همسایه داشت خداحافظی میکرد، داداشی ها کیک تولدت رو آوردن، یه تیکه کیک برای همسایه بریدم .. دیگه نشد از کیک کامل عکس بگیریم:

1

1

1

 

خیلی دوستت داریم ماه ناز و مهربونم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی ارمیا
20 بهمن 92 12:15
بزرگ شدنت مبارک باشه خاله جونی
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم..
...
23 بهمن 92 13:11
مبارک باشه عزیز دلم
مامان
پاسخ
ممنونم گلم.. خدا نکنه ناراحت باشی..
رومینا
24 بهمن 92 8:33
20 ماهگی گل پسرمون مبارک باشه عزیز دلم . مامان ساتیار هر وقت تو عکس دیدم همیشه خونتون تر تمیز بود خوش به حالتون من با وجود اینکه هر دقیقه در حال تمیز کردن هستم ولی روی تمیزی رو ندیدم تو خونمون [چشمک
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون.. لطف داری عزیزم.. اتفاقا هرچی جمع و جور میکنم دوباره ساتیار یا خوردنی می ریزه یا اسباب بازی و میشه همون آش و همون کاسه.. تازه همیشه یه اسکاج دستمه که رد آب میوه یا غذاهایی که ساتیار روی فرش میریزه رو پاک کنم ولی حریف نمیشم.. عیب نداره ، یکی دو سال دیگه تحمل کنیم بهتر میشن..
سارا ( مامان سانيار )
28 بهمن 92 0:13
مباااارك باشه عسلم ايشالا صد و بيست ساله شي
مامان
پاسخ
ممنونم از لطفتون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد