گل پسر

پنج شنبه 25 بهمن

1392/11/24 18:50
نویسنده : مامان
265 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه بیست و پنجم بهمن نود و دو:

سلام گلبرگ گلم..ماچ

ببین امروز داداشی ها چی خریدناوهگریه.. میگن برای ساتیار نخریدیم ولی مگه میشه تو ببینی و نخوریناراحت:

 

1

 1

1

1

 

و اما چند تا خاطره ی از قلم افتاده:

-خیلی وقته کارتهای صد آفرین رو جمع کردم (به جز اندام ها)، ولی سی دی رو هر چند روز یه بار برات میذارم.. یکی دو هفته ی گذشته، بسته ی کارتها رو باز کردی و همه رو پرت و پلا کردی .. چیزی که برامون جالب بود اینه که این دو کارت رو بهمون نشون دادی و هی میگفتی : شـــی.. (به شیر میگی شی).. منظورت این بود که چرا هر دو تا رو نوشته شیر. هر وقت عکسارو میاری و میگی شـــــــی ، من و بابا بهت میگیم این شیر، سلطان جنگله، یه حیوونه.. این شیر خوردنیه، به به خوشمزه ست..

1


-عکس های اندام  رو از روی تابلو جمع کرده بودم، ولی به اصرار خودت دوباره گذاشتم (آخه هر بار که اعضای بدنت رو نشون میدی، برمیگردی و تابلو رو نگاه میکنی.. وقتی هم که کارت اندام رو توی بسته دیدی به تابلو اشاره کردی، یعنی بذار اونجا..) .. یه کار جالب این که : کارتِ دست، قاطیِ بقیه ی کارت ها شده بود، همین طور که تکرار می کردی دس دس دس ، کارت رو آوردی و اشاره کردی که بذار کنار کارت های اندام ..

1


-چند وقته دیگه دنت نمیخوری، ولی هنوز آب انبه  و مزمز آفتابگردون دوست داری و تازگی ها شیر هم میخوری.

-خیلی بهتر از قبل میتونی با کنترل ها کار کنی.. وقتی کانال ها رو تغییر میدی، یا صدا رو کم و زیاد میکنی ، خیلی خوشحال میشی..

-زبونِ من درآوردی داری، همون کلمه هایی هم که میگی بیشترشون رو ناقص تلفظ میکنی، مثلا هنوز به کیک میگی کِک.. ولی من خیلی وقتا منظورت رو می فهمم..

خیلی دوستت دارم نانازم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا ( مامان سانيار )
28 بهمن 92 0:12
سلام ساتيار جونم خاله خيلي دلم برات تنگ شده بود چند وقت بود نمي تونستم وارد وبلاگت شم نمي دونم چرا ؟ تقريبا هر روز چك مي كردم و نمي شد تا امشب كه با ديدن عكساي قشنگت و خوندن نوشته هاي خوب مامان مهربونت كلي خوشحال شدم آخه وروجك با اون همه پفك چه مي كني ؟! هزار ماشالا كه كارتا رو خوب شناختي و باسواد شدي عسل پسر شيرين
مامان
پاسخ
سلام خاله جون.. مثل همیشه لطف دارین.. پفک ها رو بردن طبقه پایین توی انبار و دست من بهشون نمیرسه.. مرســـــــــــــی ..
رومینا
5 اسفند 92 17:29
وایییییییییییییییییییییییییی من و این همه خوشبختی محاله محالهههههههههههههههههههه ساتیار جون کاشکی من جای شما بودمممممممممممممممم مامان نمونه ممنون ازینکه اینقدر به ساتیار تو علم و دانش همکاری میکنی
مامان
پاسخ
فعلا که از دسترس ساتیار خارج شدن.. خواهش میکنم نازنینم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد