گل پسر

شنبه 29 آذر

1392/9/30 12:55
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه بیست و نهم آذر نود و دو:

سلام امید دلم..ماچ

چکار کنم عزیزکم!.. از وقتی سرما خوردی ، اصلا اشتها نداری.. لب به غذا نمی زنی.. تا می بینی دارم برات خوردنی میارم، لباتو سفت میگیری و فرار می کنی!.. توی این سه روزه، هر چی که فکر میکردم شاید دوست داشته باشی برات درست کردم، فرنی با آرد برنج و نشاسته، حریره بادوم، حلیم، سوپ خیلی مقوی، گوشت و سیب زمینی و گوجه، مدل های مختلف تخم مرغ، آب لیمو شیرین و بقیه ی میوه ها و ... ولی یا توی یخچاله، یا خودمون خوردیم و به همسایه دادیم یا ریختیم بیرون!!!!.. شبا هم به خاطر سرفه و گرسنگی خواب نداری! دیشب تا صبح بیدار بودی، گفتم مامان جون دارن اذون صبح رو میگن بیا لالا کنیم!!! آخرش دمدمای صبح خوابت برد.. شبکه براعم رو برات گذاشته بودم و تابت میدادم.. شبکه براعم ، شبا فیلم پخش نمیکنه، فقط یه آهنگ ملایم داره و نشون میده که همه ی درختا و گلها و برگها، پرنده ها و جوجه ها ، ماهی ها و بچه هاشون و همه و همه،  پلک هاشون سنگینه و کم کم چشاشون بسته میشه و لا لا میکنن..

یه قاشق کوچولو، آب لیمو شیرین یا چهار تخم رو به زور توی دهنت میریزم..  باباجون میگه احتمالا از عوارض واکسنته ولی من فکر میکنم سرماخوردی.. آخه اون رو بعد از واکسن 18 ماهگی رفتیم مشهد که خیلی سرد بود.. خیلی..

دیروز دوبار ، هربار دو ساعت با ماشین دورت دادیم و فقط تونستم یه دونه دنت موزی بهت بدم..

اینقدر چیزی نخوردی که راضی شدم هله هوله بخوری.. دیشب از صادق خواستم تا برات ویفر رنگارنگ ، پفک ، چی پف ، آبمیوه ، نوشابه و ... بخره. برای امشب از دکتر بهشتی وقت گرفتم.. بعد ازظهر اول باید بریم کیک هندوانه ای که برای امشب سفارش دادیم، تحویل بگیریم و بعد تو رو ببریم دکتر.. حالا ببینم چی میشه!

الان خوابی، و یکی دوبار توی خواب ناله کردی.. فدات بشم مادر!!!

این عکس ها مربوط به سه هفته قبله: (موهات بلند شده، ولی از ترس گریه هات، کو جرات که ببریمت آرایشگاه!)

شبا که مسواک میزنیم، تو هم دلت میخواد مثل مسواک ما داشته باشی و خودت مسواک بزنی، ما هم مسواک بدون خمیر بهت میدیم :

 1

1

 

عکس های صدآفرین روی دیوار هال: (اعضای بدن رو کامل بلدی.. ولی خوب تلفظ نمیکنی.. مثلا گوش منو میگیری و میگی گیش.. یا لب رو یه جور خاصی میگی .. انگار اول میگی ب)

1 

 

هنوز انار و آب انبه دوست داری، ولی از خلال سیب و هویچ زده شدی و دیگه نمی خوری:

1


خیلی دوستت دارم گل معصوم و پاکم.. انشاالله خیلی زود حالت خوب بشه..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهربون
1 دی 92 7:54
یلداتون مبارک مامانیه ساتیار...ایشالله فسقلی هم زودی خوب میشه و از نگرانی درمیاین
مامان
پاسخ
ممنونم گلم..
مامی ارمیا
8 دی 92 11:58
وای امان ازین سرما خوردگی و ویروس.... انشالله که زودتر زمستون تموم شه تا باز شم فسقلیا بتونین راحت باشین و سبک لباس بپوشین.... انشالله بهتر بشی خاله جونم
مامان
پاسخ
ایشاالله.. ممنونم خاله جون
خواهر فرناز
15 اسفند 92 22:29
سلام دیگه ما را دوست ندارین؟چرا بهمون سر نمیزنین؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. این چه حرفیه! هم دوستتون دارم، هم بهتون سر میزنم.. فقط نظر ننوشتم! آخرین پست که خوندم تولد فرنازجون بود، حالا میام تا ببینم پست جدید دارین یا نه..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد