گل پسر

یکشنبه بیست و چهارم آذر نود و دو

1392/9/24 20:03
نویسنده : مامان
426 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه بیست و چهارم آذر نود و دو:

سلام گل خوشبوی مامان..ماچ

داداش علی، امروز بیست ساله شد..هوراهوراهورا

تولدت مبارک علی جون..ماچماچماچماچقلبقلبقلبقلب

از این روزهات:

-دیروز واکسن 18 ماهگیت رو زدی.. بعد از زدن واکسن رفتیم پارک کاشانی و تاب بازی و سرسره بازی کردی (دوربین همرام نبود ، با گوشیم عکس گرفتم).. بعد از ظهر هم رفتیم مشهد و آخر شب برگشتیم..

 1

1

1

1

1

 

-دیگه مثل ماه های قبل نمیشه به انتخاب خودمون برات سی دی بذاریم.. خودت انتخاب میکنی و با یه لبخند میگی آره این خوبه، نگاه میکنم.. (اگه نخوای غر می زنی که عوضش کن)..

- دلم می خواد زود به زود خاطراتت رو ثبت کنم، ولی نمیشه!!! آخه زمانی که بیداری ، نمیذاری.. وقتایی هم که خوابی باید به کارهای دیگه برسم.. از سه شنبه ی هفته ی گذشته، آموزش خیاطی هم میرم که کلی وقتم رو میگیره.. سه روز در هفته آموزش می بینم.. مربی فقط کلیات کار رو بهم میگه و خودم توی خونه، وقتی خوابی، تکالیفم رو انجام میدم.. انشاالله به زودی بتونم برات لباسای خوشگل خوشگل بدوزم..

الان ساعت  12 ظهر، روز یکشنبه 24 آذر ماهه.. نمیدونم کی فرصت می کنم عکس هاتو از گوشیم منتقل کنم و پست جدید رو ارسال کنم..

خیلی دوستت دارم عزیزدلم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رومینا
25 آذر 92 10:38
تولد داداشی هم مبارک باشه ساتیار جون هزار ماشالله کلی بزرگ شده این عکسش رو که دیدم کلی تغییر کرده بود و بزرگ شده بچه ها از الان دوست دارم مستقل باشن و چیزی که باب میلش هست رو ما براشون اجرا کنیم خیلی خوبه که کلاس خیلطی رو هم میری .
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم. آره هزار ماشالله فسقلی هامون دارن بزرگ میشن.. مرسی، ممنونم..
مامی ارمیا
25 آذر 92 11:54
تولدت مبارک علی آقا .... چطوری ساتیار نازنین با واکسن؟؟؟؟؟ اذیت نشدی خاله جون؟؟؟؟
مامان
پاسخ
خیلی ممنونم الهام جون.. خدا رو شکر اذیت نشد ، فقط حیف که دو روزه سرما خورده..
مهربون
25 آذر 92 13:33
!!!!!!!!!!!من وبلاگ رادوین رو میخوندم همش استرس واکسن ساتیارو داشتم ...چ جالب که بعدش حتی بردینش پارک!!!!خداروشکر تولد داداشی مبارک.یعنی الان یک روزشه؟؟؟؟؟ایشالله همیشه سالمو سلامت باشین سایه پدرو مادرتون بالا سرتون باشه و سه برادرون پشت هم باشین
مامان
پاسخ
خودم هم خیلی استرس داشتم.. این دفعه نذاشت کمپرس سرد و گرم رو داشته باشم واسه همین یه روز می لنگید.. ولی خدا رو شکر خوب بود.. حیف که دو روزه سرما خورده و بی اشتهاست.. خیلی ممنونم عزیزم..
مامی ارمیا
30 آذر 92 12:21
یلدات مبارک خاله جون . انشالله عمرت به بلندای شب یلدا باشه با عافیت و سلامت
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد