گل پسر

جمعه نهم دی ماه

1390/10/9 19:58
نویسنده : مامان
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو عزیزدلم که هنوز هیچ تصوری ازت ندارم.. حتی نمیدونم دختری یا پسر.. الان واسه یه لحظه، پیش خودم یه پسر یا دختر حدود بیست ساله رو تصور کردم که داره این نوشته ها رو می خونه.. نمی دونم وقتی که داری این نوشته ها رو می خونی من هنوز زنده م یا نه.. چه باشم چه نباشم همیشه تو و داداشی ها رو دوست دارم و همیشه براتون دعا میکنم و به خدا التماس می کنم که بچه هام سالم و موفق و عاقل و صالح و عاقبت به خیر باشن.

گل من

امروز جمعه نهم دی ماهه 1390 هستش .. ساعت هفت بعد از ظهر.. دو روزه که وارد هفته ی هفدهم شدی و طبق اطلاعاتی که نی نی سایت داده، این هفته تقریبا اندازه ی یک پیاز بزرگ هستی و حدود 12.7سانت قد و 155 گرم وزن داری .. نسبت به هفته ی شانزدهم کمتر تکون می خوری و از این بابت نگرانم.. حالا فردا که برم پیش خانم دکتر شادی حقیقی بهش میگم.. هفته ی پیش ، صبح یکشنبه 4/ 10 که رفتم پیش دکتر ، معرفی نامه گرفتم واسه دندانپزشکی .. وقتی دکتر مخملباف دندونامو دید بهم گفت خیلی خوبه که شما اینقد به بهداشت دهان و دندانتون اهمیت می دین.. می گفت بیشتر خانم های باردار که میان اینجا مشکل لثه دارن.. واسه دندونایی که ترمیم لازم داره گفت زیاد جدی نیست و می تونم تا بعد از زایمان صبر کنم.. الان که دارم برات می نویسم، بابایی داره حاضر میشه که بره دانشگاه .. علی عصرانه می خوره و صادق داره فیلم می بینه.. فردا امتحان ترم اول دارن.. از صبح، علی فیزیک 3 می خونه و صادق ریاضی دوم..

گل من

این هفته کارم خیلی کمتره و تا چهارشنبه که مراقبت دارم نمیرم مدرسه.. فرصت بیشتری واسه استراحت کردن دارم و این خیلی خوبه.. چون یه خورده کمردرد و پادرد دارم.

انشاا... زودی تابستون بیاد و تو رو توی بغلم داشته باشم.

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد