گل پسر

یلدا

1390/9/29 19:20
نویسنده : مامان
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم، معذرت می خوام!!! چی همه فاصله شد .. حالا از چی بگم! چاره نیست باید بطور خلاصه بنویسم..

خب، یکی اینکه فردا شب ، شب یلداست، اگه خدا بخواد، قراره بریم خونه مادر جان..آخ جون!

اما این چند روز که گذشت:

چهارشنبه 23/ 9 : علی بهم گفت حدود یه ماه گذشت چرا اون یکی کتاب که واسه نی نی سفارش داده بودی نیومد؟ به اداره پست زنگ زدم و پیگیری کردم و تا ظهر چهارشنبه بسته رو آوردن و تحویل دادن..تقویت هوش

عصر همون روز دوباره زنگ زدم آزمایشگاه که ببینم نتیجه ی آزمایش آماده شده یا نه؟ که گفتن حاضر نیست.جواب؟

سه شنبه از ساعت چهار و نیم تا هفت رفتیم کانون، واسه جلسه ی پنج نفره ی علی.جلسه چهارشنبه هم از ساعت سه رفتیم واسه جلسه یمدرسه یصادق.جلسه

پنج شنبه 24/9: روز تولد علی بود!آخ جون!یه جشن کوچولو گرفتیمجشن و شب واسه شام به پیشنهاد صادق رفتیم پیتزا خاطرهپیتزا

راستی، صبح پنج شنبه با آزمایشگاه پردیس مشهد تماس گرفتم و گفتن چند روزه که جواب رو به آزمایشگاه دکتر رجب زاده فرستادن..جواب؟

شنبه 26/ 9: سرشب، حدود ساعتای شش، جواب آزمایش رو گرفتم، رفتم پیش خانم دکتر. خداروشکر مشکلی نداشتی. خدا رو شکر!بعد رفتم واسه سونو، ولی چون خیلی ی ی شلوغ بود واسه یکشنبه وقت گرفتم.

یکشنبه 27/9: از ساعت شش و نیم تا هفت و نیم ، جلسه ی کانون صادق بودم..جلسه

از اونجا رفتم سونوگرافی دکتر اسفندیاری، جواب دکتر اسفندیاری مثل دکتر موهبتی بود و گفت که 14 هفته و 4 روز سن داری. اجازه گرفتم و صدای قلبت رو ضبط کردم و اونم برای بار دوم صدای ناز قلبت رو روی بلندگو گذاشتقلب اما متاسفانه اینقد تحت تاثیر قرار گرفتم که یادم شد دکمه ثبت رو بزنم و وقتی اومدم بیرون دیدم ای وای ضبط نشده!!!! در مورد جنسیت ،هنوز مشخص نبود ولی وقتی کارش تموم شد گفت یه ماه دیگه مشخص میشه و الان 80 درصد احتمال پسر میده.پیش گویی

دوشنبه 28/9: مثل همیشه حدود ساعت دو و ربع خسته از مدرسه اومدم، به ندرت ظهرها خوابم می بره ولی امروز خوابم برد اونم چه عمیق! خوابده دقیقه نگذشت که واسه مون مهمون اومد و بیدار شدم. مادرجان بود و مرتضی جون و اکرم جون و فرزاد جون، خیلی خوشحال شدم.. کلی حرف زدیم و خندیدیم و وقتی که داشتن می رفتن گفتن خونه مادرجان می مونن تا انشاا.. ماهم شب یلدا بریم اونجا.. آخ جون!!!آخ جون!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد