گل پسر

شنبه 20 آبان

1391/8/20 10:56
نویسنده : مامان
48 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساتیار عزیزم..ماچ

پنج ماهه شدی.. مبارک باشه گلکم.. به خاطر داشتن تو و علی جون و صادق جون, خدارو هزاران هزار بار شکر میکنم و دعا میکنم که همیشه هوای تو و داداشی ها رو داشته باشه..

- این روزها کمتر وقت میکنم برات بنویسم, به خاطر اینکه داری لثه تخت میکنی و باید بیشتر بهت برسم.. توی این یه ماهه, هربار که پوشکت رو عوض میکنم پاهات رو میشورم و پماد کالاندولا میزنم, واسه ی پیشگیری و درمان سوختگی پا, پماد خیلی خوبیه و خداروشکر تا حالا مشکلی نداشتی و پاهات قرمز نشده..

- پریشب عروسی دختر عمه بود و تو برای اولین بار عروسی رفتی, خدا رو شکر اذیت نشدی..

- دیروز عمه منیر خونه ی ما بودن و تو همه ی حواست به غزل؛ دختر امید, بود( خیلی به بچه ها علاقه نشون میدی)..

- راستی هفته ی گذشته برای اولین بار توی پارک شهید فهمیده ,سرسره و تاب بازی کردی , دوربین همرامون نبود و با گوشی علی جون عکس گرفتیم ..

- و چند تا عکس از هفته ی گذشته:

20

20

20

20

20

20

طبق نظر اهل تحقیق, استفاده از روروئک خوب نیست.. واسه همین تصمیم گرفتیم که فقط چند دقیقه در روز باهاش بازی کنی:

20

20

دیروز هم به سوپت جعفری اضافه کردم که از طعمش بدت نیومد, نوش جونت ناز مامان..

20

خیلی دوستت داریم هدیه ی زیبای خدا..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد