گل پسر

دوشنبه 24 مهر

1391/7/24 17:30
نویسنده : مامان
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم..ماچ

شنبه 22 مهر , من و باباجون تو رو بردیم خونه بهداشت.. واکسن چهارماهگیت رو زدی و قد و وزنت کنترل شد.. خدا رو شکر همه چی خوب بود.. وزن:8100 گرم قد: 68 سانتی متر دور سر: 44 سانتی متر

روز شنبه از کمپرس سرد استفاده کردیم و هر چهار ساعت, 16 قطره استامینوفن بهت دادیم, و روز یکشنبه سه بار, به فاصله ی شش ساعت, دارو خوردی..

اینم رد اون آمپول بدجنس که رفت توی رون پسر عزیزم:

24

خدا روشکر تب نکردی و زیاد اذیت نشدی.. فقط روز اول یه کم گریه کردی که ما همگی مواظبت بودیم و بهت میگفتیم تو فقط ناز کن, ما همه نازت رو میخریم.. نیم ساعتی توی حیاط راهت بردیم و وقتی خوابت گرفت گذاشتیمت توی پتو و اینقدر محکم بالا پایینت کردیم که کلی برامون خندیدی وقتی هم که گیج شدی گذاشتیمت توی گهواره.. وقتی که بیدار شدی با پتوسواری حواست رو پرت کردیم تا یادت بره که آمپول خوردی..

24

یه لیوان برنج نیمه رو که خوش عطره, گذاشتم 24 ساعت خیس بخوره بعد ریختم توی سینی تا خشک بشه و برات آسیاب کنم.. باباجون هم برات بادوم امسالی صنوبر خرید تا برای درست کردن حریره ازشون استفاده کنم..

24

ولی چون به لطف خدا مشکل قد و وزن نداری فعلا از درست کردن فرنی منصرف شدیم.. ولی احتمالا لعاب برنج و پودر نبات رو برات شروع کنم.. خیلی مواظبم که شیرم کم نشه.. اگه یه روز شیرم فواره نزنه نگران میشم و بیشتر غذا میخورم.. همراه غذا کلی ریحونمصرف میکنم.. دیروز هم 2 کیلو ریحونپاک کرده م و شستم و وقتی توی پارچه کاملا آبش رفت, گذاشتم توی یخچال.. خداروشکر که میتونم با شیرم سیرت کنم..

خیلی دوستت داریم هدیه ی زیبای خدای مهربون..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد