گل پسر

جمعه 21 مهر

1391/7/21 15:02
نویسنده : مامان
45 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خنده روی من..ماچ

یه نگاه سریع به خاطرات این سه روزه:

سه شنبه 18 مهر: یه سرگرمی جدید پیدا کردیم: یه دونه جغجغه گذاشتیم توی یه جوراب پارازین و جوراب رو گره زدیم به ساق پات.. وقتی دست و پا میزدی صدا میکرد و خیلی تعجب میکردی و بی حرکت می شدی .. وباز دوباره و دوباره.. (خیلی جالب بود)

پنج شنبه 20 مهر: - صبحانه به صرف کله پاچه دعوت بودیم (من زیاد اهل کله پاچه نیستم ولی کله پاچه هایی که مادرجون می پزه خیلی خوشمزه ست) – سر خاک باباحاجی رفتیم و برای شادی روحشون فاتحه خوندیم – خونه ی خاله زهراجون رفتیم، ولی تو اونجا هم مثل خونه ی مادرجون همش نق و نوق داشتی و گریه میکردی، فکر میکردم به خاطر بدخوابی یا خارش لثه هات باشه ولی بعد فهمیدم که از گرسنگیه .. (پست مربوط به تبریک 4 ماهه شدنت از خونه ی خاله جون ارسال شد)

جمعه 21 مهر: دیشب تا حالا اینقدر غذا و نوشیدنی خورده ام که دوباره شیرم سرازیر شده و خدا رو شکر تو سیر شدی و بعد از چند روز حدود سه ساعت خوابیدی (ده و نیم صبح تا یک و نیم)

راستی، چون اصلا وقت نمی کردم برم پای کامپیوتر ، چند هفته ای میشه که از لپ تاپ علی جون استفاده می کنم .. دیدم خیلی کار بدیه.. چون تقریبا همیشه دست منه.. این بود که یه لپ تاپ جدید خریدم.. بهتره بگم برای تو عزیزدلم.. چون 80 درصد از وقتی که صرف پایکامپیوتر نشستن می کنم به تو مربوط میشه جیگر مامان..

خیلی دوستت داریم کوچولوی باهوش ما..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد