گل پسر

پنج شنبه 18 خرداد

1391/3/18 21:30
نویسنده : مامان
55 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من..سلام

دیروز صبح مادرجون اومد و این دو روز خیلی خوب بود.. کلی با هم حرف زدیم و حال خوبی داشتم.. ولی طبق معمول حوصله ی مادرجون، از توی خونه نشستن، زود سر رفت و گفت حالا که هیچ خبری از زایمانت نیست دیگه میرم خونه م .. حالا از عصری که مادر جون رفته، حسابی دلم گرفته..

گل

راستی ، دیشب هم خاله جون رفت مکه.. گفت اونجا برای سلامتی تو و ... دعا می کنه.. انشاالله که به خوشی و سلامتی برگرده و زیارتش هم قبول باشه..

گل

این دو روزه چند تا از دوستام تماس گرفتن تا ببینن زایمان کردم یا نه.. بعضی ها شون هم خواب دیده بودن.. گفتم وقتش که شد حتما بهتون خبر میدم..

بازم عجله ای نیست گلکم، هروقت که دوست داری بیا.. این انتظار ، ممکنه یه هفته ی دیگه ، شایدم سه هفته ی دیگه طول بکشه.. هرچند که احساس میکنم تا هفته ی بعد تو دیگه دنیا میای..

دوستت دارم عزیز دلم..

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد