گل پسر

چهارشنبه دهم خرداد 91

1391/3/10 10:30
نویسنده : مامان
34 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام, عزیزدلم!سلام

امروز یه دونه خروس خریدیم تا توی این دو هفته مصرف کنم .. میگن واسه اینکه نی نی زردی نگیره خوبه.

خروس

یه خروس هم مادرجون آورده بود که با نخود پختیمش و خیلی هم خوشمزه بود.. حالا خدا کنه اثر داشته باشه و تو زردی نگیری..

هنوز عرق کاسنی دارم ولی خاکشیرمون تموم شده.. عصری باید برم خاکشیر بخرم و بذارم با آلو یا لواشک آلو بخارا خیس بخوره.. اونم واسه پیشگیری از زردی خوبه..

چه حس و حال عجیبی داره این هفته های آخر..

پسرم، روشنی نور دو چشمان منی، دوستت دارم

بهترین هدیه ای ، از جانب یزدان منی، دوستت دارم

پسرم، شادی تو، موجب آرامش دنیای من است

شادمان زیست نما؛ جانی و جانان منی، دوستت دارم

پسرم، مادر شیدا، همه ایام کند شکر به درگاه خدا

بودنت خواست خدا بود، چو ایمان منی، دوستت دارم.

(شعر از محمدتقی گوهری با یه کوچولو تغییر)

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد