گل پسر

سه شنبه 26 اردی بهشت

1391/2/26 10:59
نویسنده : مامان
33 بازدید
اشتراک گذاری

یار لحظه های من، سلامسلام

دو روز رو پشت سر گذاشتیم، البته نه چندان آروم.. ولی خدا رو شکر امروز آرامش برقراره.. ظهر یکشنبه، کنترل افسردگی بارداری از دستم در رفته بود و اشکام واسه جاری شدن بهانه نمی خواستن.. ولی عصرش خوشحال شدم.. آخه هفته ی پیش از دکتر نصر خواهش کرده بودم که آهنگ برنامه ی پزشکیش رو که خیلی آرامش بخشه برام بفرسته تا هم الان گوش کنم وهم وقت زایمان با خودم ببرم بیمارستان، ایشون هم با اون همه کار و گرفتاری این لطف رو بهم کرد و وقتی ایمیلم رو چک می کردم دیدم برام فرستاده، علی جون همش می گفت دکتر نصر چه آدم خوبیه، چه آدم بزرگیه.. تو هم خیلی از آهنگ خوشت اومد..

شب دوشنبه هم رفتیم سونو و اونجا دکتر اسفندیاری بهم گفت که یه مقدار دور شکم نی نی کوچیکه.. بهش گفتم بازم باید رژیمم رو رعایت کنم؟ گفت نمیتونه چیزی بگه و باید دکترم نظر بده.. ازش پرسیدم: دست و پای بچه ام رو می بینین؟ تعداد انگشتاش درسته؟ گفت: نه مشخص نمیشه، حتی اگه سونو سه بعدی بری معلوم نمیشه.. بعدش اضافه کرد که چیز مهمی هم نیست حالا یا 4 تا انگشت یا 7 تا و من در حالی که میگفتم خدا نکنه، مثل اون خندیدم... از اتاق که اومدم بیرون، حال خوبی نداشتم ولی وقتی پشت در منتظر آماده و امضا شدن جواب سونو شدیم به بابا می گفتم فدای بچه ی خوش تیپم بشم که از الان حواسش هست شکمش بزرگ نشه.. مریم و معصومه و بچه هاشون هم اونجا بودن، دکتر واسه پهلو درد دختر معصومه سونو نوشته بود.. یه کم باهاشون حرف زدم و بعد خانم الوندی رو دیدم و باهاش حال و احوال کردم. بهم گفت شوهرت چقد شبیه به آقای اسحق نیاست، به باباجون نگاه کردم و با خنده گفتم آره یه مقدار شبیه همن ..

همون شب رفتم پیش خانم دکترحقیقی و اونم واسم تستNST نوشت و با نظر دکتر قرص آهنم رو عوض کردم و قرار شد به جای پریناتال ، لیدی میل مصرف کنم.. شبش از فکر و خیال خوابم نمی برد و تا دیر وقت پای کامپیوتر در مورد AC و این تست تحقیق کردم.. صبح دوشنبه با باباجون رفتیم بیمارستان نهم دی تا نوار قلبت رو بگیرن(تست استرس جنین).. حدود 40 دقیقه اون مانیتور بهم وصل بود و به صدای ناز قلبت گوش میکردم.. خیلی هم تکون می خوردی و همه چی رو بهم میریختی.. صدا، توی سالن هم پخش میشد و باباجون هم به صدای قلبت گوش میکرد.. وقتی نتیجه رو بردیم پیش خانم دکتر گفت همه چی عالیه.. خدا رو بی نهایت شکر!!!!

حالا سر فرصت تصویر سونوی آخر و نوار قلبت رو میذارم اینجا..

خیلی دوستت دارم ساتیار گلم..

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد