گل پسر

چهارشنبه ششم آذر نود و دو

1392/9/6 18:26
نویسنده : مامان
109 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ششم آذر نود و دو:

سلام پسر نازم..ماچ

امروز ، خداروشکر، آخرین جلسه ی فیزیوتراپی رو رفتم و راحت شدم.. هرچند دیروز دکتر مقدسی بهم گفت اگه میتونم ده جلسه دیگه برم . پرسیدم نمیشه توی خونه بیشتر ورزش کنم و فیزیوتراپی نرم؟ گفت: میشه، ولی اگه دیدی دستت ضعیفه بیا تا برات فیزیوتراپی بنویسم.

دکتر مقدسی گفت دستم خوبه، فقط ده درجه انحراف داره که نمیشه کارش کرد. بازم خدا رو شکر که ظاهر دستم خوبه  و حرکت داره..

دیروز که واسه فیزیوتراپی رفته بودم واست یه کلبه ی پارچه ای خریدم. خیلی خوشت اومد.. یه کارایی میکردی!!!.. بعضی وقتا از درش میرفتی تو و از پنجره میومدی بیرون!.. اینقدر شوق و ذوق داشتی که من و بابا خنده مون گرفته بود.. اگه می دونستم اینقدر خوشت میاد، حتما زودتر واست می خریدم. (این عکس ها از اولین بار که کلبه رو دیدی نیست.. دفعه ی اول خیلی شادی کردی..)

 1

1

1

1

1

1

 

جمعه ی گذشته، باباجون میخواست درزگیر بعضی پنجره ها رو عوض کنه، ولی مجبور شد چهارپایه رو بده به تو و خودش از صندلی استفاده کنه:

1

1

راستی تازگی ها بهت تخم بلدرچین میدم، و خدا رو شکر دوست داری.. از بعضی محصولات آ . ب هم خوشت میاد، البته همراه با ماست چکیده..  نوش جونت عزیزدلم..

خیلی دوستت دارم نفسم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی ارمیا
7 آذر 92 11:51
زیاد خوشحال نباش عزیزم چون فقط چند روز این کلبه واسه این فسقلیای تنوع طلب تازگی داره بعدش دوباره میرن دنبال همون شرارتای خودشون
مامان
پاسخ
تنوع طلب رو خیلی خوب گفتی الهام جون..
مهربون
7 آذر 92 20:45
مبارکت باشه عزیزم!ایشالله خونه ی خودت فدات
مامان
پاسخ
ممنونم مهربونم.. ایشاالله..
سارا ( مامان سانيار )
10 آذر 92 23:34
خدا رو شكر دست مامان مهربونت بهتره ساتيار جون كلبه ات هم مبارك باشه خيلي خوشگله
مامان
پاسخ
ممنونم ساراجون.. سلامت باشی.. مرسی..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد