گل پسر

سرماخوردگی

1390/9/15 2:30
نویسنده : مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری

سرماخوردگی

چندروزه که بابایی سرماخورده.. توی خونه ماسک می زد و خیلی مواظب بود که من مریض نشم.. ولی از دیروز ظهر منم حالم خیلی خرابه.. دیشب رفتیم درمانگاه شهرک،می گفتم کاش دکتر بهشتی باشه، ولیشیفت دکتر جولایی بود، چون اینجا همه داروهامو نداشتن رفتیم داروخانه شبانه روزی، خیلی شلوغ بود، من توی درمانگاه موسی ابن جعفر منتظر شدم و بابایی و علی رفتن از یه داروخانه دیگه داروهامو گرفتن.،خانومه یه بتامتازین بهم تزریق کرد آمپول دکتر چندتا قرص و شربت هم برام نوشته بود..

بابایی هم دو آمپول زد و بعد برگشتیم خونه..

حال خودم مهم نیست فقط واسه تو خیلی نگرانم..

توی این شب عزیز، شب عاشورا، برای سلامتی تو و همه نی نی ها دعا می کنم!

دعا

راستی با این حالم فکرنکنم فرداشب بتونم به مهمونی خاله زهرا برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد