گل پسر

پنج شنبه 10 اسفند

1391/12/10 9:57
نویسنده : مامان
68 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساتیار خوبم.ماچ

دیروز برای اولین بار رفتی سوپر کنار خونه و واسه خودت کمپوت گلابی خریدی. خیلی شوق و ذوق داشتی. از خداته که ببرمت بیرون، حتی به همین راضی میشی که درب هال به راهرو رو باز بذارم . کلی دست و پا میزنی و خوشحال میشی. حیف که هوای اینجا بیشتر روزای سال سرده و حتی بیشتر از دوسه ماه در سال، نمیشه بری توی حیاط خونه و بازی کنی! و من چقدر روزهای گرم و آفتابی رو دوست دارم!! این شعر چه خوب میگه:

ای خراسان به غربتت لعنت..

به زمستان تربتت لعنت..

به خاطر درآوردن دندونای بالایی داری خیلی اذیت میشی، دیشب تا صبح چندبار بغلت کردم و راهت بردم تا گریه نکنی. به بابایی گفتم شاید اون خاکشیر دادنها خوب بود که دندونای قبلی کمتر اذیت شد.. و امروزصبح بعد از چند هفته دوباره بهت خاکشیر دادم.

خیلی دوستت دارم کوچولوی مظلومم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد