گل پسر

دوشنبه 16 بهمن

1391/11/16 15:35
نویسنده : مامان
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم..ماچ

دو هفته پیش از فروشگاه کتاب هدهد چند تا کتاب برات خریدم (با هزینه پست 23000 تومان).. روز بعد از سفارش ، مسئول فروش تماس گرفت و گفت که براش یه گرفتاری شخصی پیش اومده و اون روز نمیتونه کتابا رو برام پست کنه، منم بهش گفتم اشکال نداره ، عجله ای نیست، هروقت فرصت کردین زحمت ارسالشون رو بکشین.. تا پریروز که با پیامک بهم شماره رهگیری پستی رو داد و امروز کتاب ها به دستمون رسید:

16

4تااز کتاب ها سفره ایند(هرکدوم 3200): این جای پای کیه؟ بزرگترین حیوان جنگل کیه؟ این تخم گنجشک است؟ این ظرف شیر مال کیه؟

پشت جلدشون نوشته:

16

و

کتاب جم جمک برگ خزون (متل های کودکانه آنچنان که به یاد مانده) 3500 تومان – شب بخیر ماه (850 ) – و کتاب بوسه هایی برای بابا (1700)

راستش موقع انتخاب کتاب، وقتی اسم کتاب آخری رو خوندم گفتم اینو باید بخرم.. باباجون خیلی تو رو دوست داره و خیلی برات زحمت میکشه.. با خودم گفتم اگه اینو سفارش ندم خیلی کار زشتیه.. اگه اسم کتاب بود: بوسه هایی برای مامان، بازم سفارش نمیدادم؟

جونم برات بگه، امروز که کتابا رسید ، بابایی خونه بود .. منم با صدای بلند شروع کردم به خوندن کتاب.. هنوز صفحه ی اول رو تموم نکرده بودم که دیگه نمیدونستم چکار کنم! ادامه بدم؟! ادامه ندم؟! کلی سانسور کردم.. اصلا نمیتونستم جلوی بلند بلند خندیدنم رو بگیرم.. حسابی غافلگیر شدم! چی فکر میکردم چی بود! آخه با اینکه روی جلد کتاب نوشته: یک قصه شب شاد و دلپذیر که پر از در آغوش گرفتن ها و بوسه های پدرانه است.. توی قصه ، بچه خرسه یواشکی به مامانش بوس میداد و اصلا به بابایی بوس نمیداد.. طفلکی باباخرسه کلی واسه خرس کوچولو زحمت کشید و حمومش کرد و تر و خشکش کرد تا بالاخره رابطشون خوب شد و خرس کوچولو به باباخرسه یه بوس داد..

خیلی دوستت داریم عزیزدلم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد