گل پسر

چهارشنبه اول آذر

1391/9/1 12:02
نویسنده : مامان
48 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلبرگ نازم..ماچ

با خودم گفتم بد نیست مثل خاله رومیناجون سرلاک رو امتحان کنم.. این بود که دیشب وقتی رفتیم بیرون برات همون سرلاکی که خاله جون گرفته بود رو خریدیم (نستله برنج و شیر).. امروز صبح یه قاشق مرباخوری برات درست کردم که نوش جون کردی و بازم میخواستی! .. خیلی راحت و سریع آماده میشه فقط کافیه که آبجوش سرد شده داشته باشی ولی مزه اش زیاد خوب نبود.. و احتمالا خاصیتش هم از حریره بادومی که خودم درست میکنم کمتره..

جمعه ی گذشته که باباجون و داداش علی رفته بودن مشهد, زانوی پای داداش جون اوخ شده و باید توی خونه استراحت کنه.. بازم خداروشکر که به خیر گذشت ..

و چند تا عکس:

1

1

1

خیلی دوستت داریم عسل عسل..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد