گل پسر

یکشنبه دهم اردیبهشت نود و یک

1391/2/10 19:01
نویسنده : مامان
48 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساتیار عزیزم..بوس

آره ناز مامان.. آخرش سر اسم تو پسر نازنینم به توافق رسیدیم و اسمت شد ساتیار.. که یکی از معانی این اسم هست: یار لحظه ها (فرهنگ دهخدا).. فعلا فراوانی این اسم ، طبق سایت ثبت احوال، هشتصد و شصت و هفت نفره..

امیدواریم وقتی بزرگ شدی از انتخاب ما راضی باشی..

ضمنا این اولین اسمی بود که وقتی معلوم شد باردارم، واست انتخاب کردیم.. این موضوع رو توی پست مربوط به چهارم آبان نوشته م..

سه چهار روز پیش که دیگه اسمت انتخاب شد، این وبلاگ رو به اسم خودت درست کردیم و امروز مطالب قبلی رو به اینجا منتقل کردم.. و شد سومین وبلاگ تو..

روز اول که تست بی بی چک دو خطه شد(30 مهر)، توی بلاگفا واست وبلاگ درست کردم.. عنوان وبلاگت بود:

http://vaseninim.blogfa.com/

اولین وبلاگ

بعد که با نی نی وبلاگ آشنا شدم مطالب رو به نی نی وبلاگ منتقل کردم(16 آبان).. که عنوان وبلاگت بود:

http://nini1391.niniweblog.com

دومین وبلاگ

دیگه انگار داری اذیت میشی..باید حرفام رو خلاصه کنم عزیزدلم..

به هرحال اینو بدون که خیلی دوستت داریم و همش نگران سلامتی تو هستیم .. همیشه از خدای مهربون، سلامتی تو و همه نی نی ها رو التماس می کنم..

مواظب خودت باش عزیز دلم.

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد