گل پسر

دوشنبه 29 اسفند 90

1390/12/29 17:31
نویسنده : مامان
86 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارک

سلام عزیزم.. لبخندحالت چطوره؟ خوبی؟ فکر نکنی من مامانم.. داداشتم؛ صادق. برای اولین بار دارم تو وبلاگ تو و مامان می نویسم.

داداش خوبم،الان نزدیک به 7ماه داری. بعضی از کاراها رو واسه اومدنت انجام دادیم و بعضی خریدها رو هم کردیم..

خیلی دلم برات تنگ میشه عزیزم..

دوستت دارم

فردا عیده، خیلی خیلی خیلی مبارکت باشه.. انشاالله سال خوب و پربرکتی پیش رو داشته باشیم.. ما برای لحظه ی سال تحویل (ساعت 27-44-8) میریم خونهی مادرجان و اونجاعید رو جشن می گیریم.. دایی رضا امروز صبح زنگ زد و گفت امشب بیاین اینجا واسه مراسم آتیش بازی و ترقه و فشفشه و ... ولی چون باباجون امشب دیر میاد خونه، گفتیم که متاسفانه نمیشه بیایم.

عیدت مبارک

عیدت مبارک

سلام گلم.. پسر نازم..ماچ

امروز روز آخر ساله و فردا سالی شروع میشه که انشاالله سال تولدته.. سال توئه..

عیدت مبارک!

امسال سه دونه ماهی گرفتیم .. به خاطر تو و داداشی ها..

راستی، دیشب آخرین برف سال 90 اومد و هوا خیلی سرد بود.. من هنوز کامل حالم خوب نشده.. واسه همین من و صادق دیشب آمپول نوش جون کردیم و الانم داریم دارو می خوریم.. خدا کنه فردا که میریم خونه مادرجون، دیگه حالمون خوب باشه..

مواظب خودت باش عزیزم.. توی این لحظات واسه سلامتی تو و همه نی نی ها و موفقیت و عاقبت به خیری داداشی ها و همه نوجوانان و جوانان دعا می کنم..

خیلی دوستت داریم..

دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد