گل پسر

پنج شنبه 20 بهمن

1390/11/20 10:47
نویسنده : مامان
51 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ من سلااااام..

چند ماهه داریم دنبال یه اسم خوب می گردیم ولی هنوز موفق نشدیم.. یا من مخالفت می کنم .. یا اسمت به اسم علی می خوره، صادق مخالفت می کنه.. یا اسمت به صادق میاد، علی میگه نه.. خلاصه.. ما رو ببخش ..

ولی یه کاریش می کنیم..

داداشی ها که خیلی هوای تو رو دارن.. مرتب حالت رو می پرسن. همش می گن: حالش چطوره؟ تکون میخوره؟. دیروز صادق واست یه شکلات خوشمزه آورد و بهت گفت نوش جونت..

می ترسم آخرش این صادق تو رو هله هوله خور بار بیاره.. بس که لوست می کنه و واست چیزای خوشمزه می خره.. اینقد بوست می کنه که بعضی وقتا بهش میگم نکن.. امروز هم کلی دستا و انگشتامو بوسید .. بهم میگه مامان به خودت نگیری ها.. من مثلا دارم دست نی نی مون رو می بوسم.. میگه وقتی دنیا بیای میخواد هی قلقلکت بده و از خنده هات فیلم بگیره..

علی هم که یکسره بهم تذکر میده: مامان اینجوری نشین بچه اذیت نشه.. اینو نخور واسه بچه خوب نیست.. هروقت هم که پای کامپیوتر میشینم اگه روی صندلی قهوه ای که راحت تره نباشم زودی میاد و اون صندلی رو میاره و ازم می خواد روی اون بشینم.. علی چندتا حالت خیلی جالب واسه عکس گرفتن با تو پیدا کرده..

خدا کنه این چند ماه هم زود بگذره و ایشاالله تو رو صحیح و سالم کنار خودمون داشته باشیم.

راستی ، بچه های کلاس سوم1 هم خیلی باهات جور شدن.. بعضی وقتا آرزو یه دونه خرما یا یه دونه انجیر خشک میده و میگه بدم بهت.. نازنین که کلی باهات دوست شده.. هروقت دستش رو میذاره روی شکمم، تو آروم میشی و اون کلی ضدحال می خوره.. بعضی وقتا آروم باهات حرف میزنه.. نمیدونم.. شاید ازت می خواد که براش دعا کنی.. آخه داره از شوهرش جدا میشه..

مواظب خودت باش عزیزدلم.. واسه داداشی ها.. واسه من و بابا.. واسه نازنین .. واسه... دعا کن!

دوستت دارم.. خیلی زیاد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد