گل پسر

سه شنبه 5 شهریور

1392/6/6 10:32
نویسنده : مامان
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم..ماچ

حدود یه هفته ست اینترنت نداریم (الانم با ایرانسل اومدم).. واسه همین با کمی تاخیر، چند خاطره رو برات ثبت میکنم:

-روز چهارشنبه 30 مرداد، جایزه ت به دستمون رسید و همون روز ، موجودی کارت هدیه ت رو به مرکز امام سجاد تقدیم کردی:

1

1

- اگه بشه، میخوایم عادتت بدیم که شیر پاستوریزه بخوری.. واسه همین روز پنج شنبه 31 مرداد واسه ت یه شیشه کوچولو خریدیم(خودت راحت می تونی ازش استفاده کنی ):

1

-عصر جمعه ، داداشی ها و مهدی جون رفتن کنسرت امید جهان،( داداش علی با مهدی تماس گرفت و گفت اگه میتونه بیاد تا بیشتر بهشون خوش بگذره).. روز شنبه ، مهدی جون می خواست برگرده مشهد، ولی ازش خواهش کردم بمونه تا با هم بریم صنوبر.. وقتی رفتیم اونجا دیدیم آب رودخونه تقریبا خشک شده.. ولی هوا خوب بود و در مجموع خوش گذشت:

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

وقتی می رفتیم سرچشمه، به مهدی گفتم برام بخونه.. گفت دوست داری از کی بخونم؟ گفتم تتلو.. اونم چند تا از ترانه های تتلو رو خوند .. صداش خیلـــــــــــــــی ی ی ی قشنگه..خونه خوبه بوی مامانمو میده..

من که نمیتونم مریضی مهدی رو باور کنم.. خــدایــــــا !! تو رو به حق چهارده معصوم شفاش بده!!!!!!!!!

خیلی دوستت داریم پسر خوش اخلاق و مهربونم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد