گل پسر

چهارشنبه 30 اسفند

1391/12/30 11:52
نویسنده : مامان
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار من.ماچ

امروز روز آخر ساله و بعدازظهر سال تحویل میشه.. سالی که گذشت یکی از بهترین سالهایی بود که داشتم؛ سالی که خدا هدیه ای زیبا و ارزشمند به من بخشید؛ سالی که تو به دنیا اومدی و همه ی زندگی ما شدی.

و چند تا عکس:

بالاخره موفق شدیم از مرواریدهای کوچولوت عکس بگیریم:

30

دیروز برای اولین بار رفتی آرایشگاه و برای اولین بارموتورسواری کردی که خیلی خوشت اومد.

30

قبل از آرایش مو:

30

بمیرم برات! چقدر گریه کردی:

30

بعد از آرایش مو و قبل از حمام:

30

عیدی ناقابل برای تو:

30

دیروز چهارشنبه سوری بود و چون بعدازظهری باز هوا سرد شد و خیلی بارون میومد به جای اینکه توی حیاط از روی آتیش بپریم ، توی هال از روی شمع های روشن پریدیم . ولی داداشی ها حسابی ترقه ترکوندن. تو هم حسابی کیف کردی خصوصا با ترقه های مدل شکلاتی . بعد هم سبزی پلو با ماهی:

30

30

اینم از سفره ی هفت سین:

30

30

30

30

30

30

30

30

30

30

30

30

اینم از تقویم دیواری که روی برگه یA3 چاپ شده:

30

سال نو رو به تو، داداشی های خوب و عزیزت، همه ی اونایی که دوستشون دارم و خوانندگان محترم وبلاگ تبریک میگم وآرزو میکنم سالی سرشار از خیر و برکت، سلامت، موفقیت و آرامش پیش رو داشته باشین.

خیلی دوستت دارم امیدم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد