گل پسر

جمعه 24 آذر

1391/9/24 11:00
نویسنده : مامان
65 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ساتیار نازم که از بوئیدن و بوسیدنش سیر نمیشم..ماچ

امروز سالگرد تولد داداش جونه که خیلی دوستش داری.. از طرف تو هم این روز قشنگ رو بهش تبریک میگم و بهترین ها رو براش آرزو میکنم..ماچماچ

شب یلدا نزدیکه, واسه همین چند روز پیش برات یه لباس هندوانه ای سفارش دادم.. داداشی میگفت وبلاگ فروشنده معتبر نیست شاید نفرسته ولی خوشبختانه سفارشمون دو روزه رسید, قیمت لباست 14 هزارتومن بود که با هزینه ی پست 17 هزار تومن به حساب خانوم فروشنده واریز کردم.. می ترسیدم سایزش کوچیک یا بزرگ باشه .. دیروز تنت کردم و خداروشکر اندازه ات بود:

24

هزار ماشاالله گلکم..

ایشاالله که شب یلدای خوبی داشته باشیم.. اینکه امسال کجا باشیم به وضعیت هوا بستگی داره.. هرچند که به دایی رضا گفتم احتمالا مثل هرسال میریم اونجا ..

چند روزه که (گلاب به روی خواننده های محترم وبلاگ) مرتب حالت به هم میخوره و هرچی میخوری بالا میاری.. فکر میکنم به خاطر داروهایی باشه که واسه سینوزیتم میخورم.. شاید خارش لثه هات هم بی تاثیر نباشه.. ببین الان چه جوری خوابیدی:

24

انگشت به دهن.. بس که واسه دندون درآوردن داری اذیت میشی.. بمیرم برات عزیزدلم.. کاش میشد من به جای تو دردش رو تحمل کنم!

خیلی دوستت دارم عزیز دل و جونم..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد